17 februari 2012

What doesnt kill you makes you stronger.

 Här sitter jag vid datorn på min lediga dag och dricker vitt hallon té och det är super gott!

Idag är jag ledig för att jag jobbat nästan hela veckan och ska jobba i helgen och sen jobbar jag typ nästan hela nästa vecka!
Kul kul kul :)

Igår gick det i alla fall bra att jobba på Skolan :) det är då aldrig jobbigt eller tråkigt där!

Idag ska jag inte göra allt för mycket, jag ska unna mig en Emelie dag, jag sov till kl 9 och har struttat på här hemma sen dess och för ett tag sen åt jag frulle, nu ska jag jag göra mig en till kopp té och så ska jag se på Elsas värld Tv3Play, grymt rolig mini serie, skrattar massor varje gång!

Idag plockade jag fram ett par jeans som jag köpte när jag gick i 2an på gymnasiet om jag kommer ihåg rätt (4 år sen snart.) dem var dock för stora då, men nu satt dem som smäcken! det är alltså inte så dåligt att bli lite större ibland, hehe Dem är från mitt favvo märke Cheap Monday, jag tror dem är sydda efter min kropp, dem sitter alltid som dem ska :)




Hoppas alla har en fin start på Helgen!

Love.

2 kommentarer:

  1. Visst har du färgat håret mörkare? :) du var fin! :)

    SvaraRadera
  2. Jaa, då kommer du att gilla den l ä t t !! jag är säker!

    SvaraRadera