18 februari 2012

I’m the baddest baby in the atmosphere.


Just hem kommen från Storheden där vi beställt en soffa och köpt lite små saker, kollat på en TV och Surround anläggningar, men vi vet inte om det är så himla bra att köpa på typ Media Markt eller Elgiganten, det är ju egentligen skräp affärer, plus att dem inte hade någonting som vi ville ha.

Jag hittade mig också en bra mobilväska, ni vet en sån man har runt halsen :)
och så hann vi med att äta en lunch/middag också!

Jag börjar jobba om ca 1 timme nu och jobbar till 21.15 på Regnbågen!



Den här soffan blev det, kommer nog bli alldeles perfekt hoppas den kommer snart!



Och den här mobil-väskan, kommer bli bra när jag ska till Stockholm :)

Nu ska jag ta det lugnt innan jag börjar jobba!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar