18 mars 2012

Everybody hurts sometimes.


En tankeställare så här på söndagskvällen.

Jag har haft en bra helg :)
Det var en bra fredag på jobbet och sen en mysig fredagskväll med min älskling Andreas, vi åt Thai Buffé på Thaiköket och sen kom Paulina och Simon hit och hängde med mig medans Andreas var och såg hockey, jag bjöd på kaffé och kladdkaka! efter att dem farit så såg vi Män som hatar kvinnor, eller halva i alla fall, sen var vi så trötta att vi gick och la oss.
Sen hade vi en mysig lördags morgon då vi såg färdigt filmen och åt frulle.
Jag tog mig även an ett träningspass!
Jag for och åt middag på Stranda med nästan hela familjen, fläskfilé, champinjonsås, bakad potatis och några fler goda tillbehör, sen även chokladfondant(?) med vaniljvisp och päron till efterrätt, som var mycket gott! och så hängde jag där ett tag :)
sen när jag for hem kom även Andreas hem som hade varit med några kompisar.

Dock så hade jag börjat må illa på kvällen och somnade illamåendes och vaknade idag med illamående och har verkligen mått skit större delen av dagen, haft huvudvärk, ont i halsen och illamående, sen en fet träningsvärk i armarna....
Men illamåendet har blivit bättre och huvudvärken försvann med en ipren, så jag pallade att fara och äta palt hemma i Tväråsel och sen även ha videokonferens med Moa :)

Ikväll har ju Lovisa anlänt till oss och ska bo här med oss till på torsdag, vi har haft en mysig kväll med kladdkaka och film :)

Nu ska vi sussa för både jag och Andreas är väldigt slitna, han har också känt av någon sorts sjukdom, men inte mått illa som mig som tur är!

Jag hoppas dagen imorgon blir bättre :)

Godnatt.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar