15 mars 2012

10 cm.....

Gud vilken dag!
Jag sov dåligt i natt och så har jag jobbat 8 - 16 på Oasen, det var dock jätte roligt som vanligt!
Dem var och red på Kanis Hästkrafter och det var så mysigt att träffa hästar igen, längesen jag gjorde det!
Och alla barnen verkade tycka det var mysigt med :)

Efter jobbet bar det av mot Storheden, Möbelhuset och hämta soffan! Och nu har vi monterar i hop den, fixat och donat :) blev dock inte som jag hade tänkt mig... För ynka 10 cm så soffan står som den gamla soffan stod, men men det blir nog bra anyway.

Nu har jag duskat undan i köket och tagit en dusch och nu sitter vi i varsin ände av ny soffan och kollar på BB.

Imorgon blir det Oasen igen! :D är så himla glad att jag for jobba där och på Regnbågen, det är verkligen så himla kul!

Sen tar jag mig en ledig helg, undra vad jag ska hitta på då? :) något kul hoppas jag!


Sov så gott :)


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar