1 mars 2012

Hänger med en flicka, drömmer om en annan, skäms för hur jag tänker, hatar hur jag handlar.






Idag är det torsdagen den 1 Mars och jag har sprungit upp och ner till tvättstugan sen kl 9, har även hunnit lämna en väska hos min bror, diskat, lämnat Andreas busskvitto, solat och hämtat ett paket på ICA!
nu är snart tvätten klar och då ska jag duscha, sen ska jag packa och prova lite outfits :)

Jag provade på den här "skjortan sticker fram under stickad tröja" - grejen idag, bara för att se om jag passar i det och om jag skulle packa ner något sådant till Stockholm!
men jag vet inte?
kändes konstigt för att min tröja var så urringad, hade varit finare med en taigtare ringning och så fick skjortan synas bara lite grann?
men det funkade bättre med den persikofärgade skjortan för den ljusgröna är Andreas och då blev det så bylsigt under tröjan, hehe.
Helst hade jag velat ha en vit skjorta under!

Och så funderar jag på att ta med mig skorna på bilden högst upp, men jag kommer ju dö om jag ska gå i dem en hel dag. så det lutar mot att dem får stanna hemma!
dock så väger dem då ingenting så spelar ingen roll ifall dem åker med.

Igår kväll var jag ju och åt på Tresco med några som jag brukar jobba med på Regnbågen/Skolan och det var verkligen jätte trevligt! och det här gjorde vi för att Johanna som vi jobbat med har fått jobb i Göteborg och flyttar dit nu.
Det känns tråkigt för jag har alltid trivts så bra att jobba tillsammans med henne och hade gärna velat lära känna henne bättre, vi verkade rätt så lika :) men jag önskar henne all lycka i Göteborg!

Ikväll blir det att packa och göra sig i ordning inför Stockholm, för i morgon bär det av, kl 10.15 går planet!

Så vi hörs väl på Söndag då jag entrar de norrländska skogarna igen :)


Love.

1 kommentar:

  1. Tack, det gjorde min dag! Alltid kul att få höra, man blir extra glad ;) Förresten, jag gillar din STIL! Kläderna och håret! :)

    SvaraRadera