5 mars 2012

Make things happen, don´t expect dem to do it dem selfs.




Hej soliga dag!
här sitter jag i understället och mössan och bara vill he mig ut i fin vädret, men jag har disk och städning som väntar..
men jag tänkte skita i det och gå ut på prommis först och sen ta tag i det, för solen försvinner ju och disk och städ stannar ju kvar.

kom i alla fall hem från Stockholm igår på eftermiddagen, det har varit en riktigt kul helg och jag är nöjd även fast Avicii blev inställt, men vi var ut på krogen och skakade rumpa, fikade på mysiga cafeér, åt god mat och shoppade! så nej jag är inte ett dugg besviken :)

idag har jag bara slöat hela förmiddagen, jag fastnade i cybervärlden och det suger just nu! jag hade kunnat få så himla mycket gjort, men näe, jag är ju så seg.

Nu ska jag dock göra det bästa av det som är kvar av den här dagen och det är att gå ut, städa, diska och packa upp min väska, ska träna också hade jag tänkt och laga middag.
puh!

Men jag hoppas alla andra tar vara på det här fina vädret :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar