13 mars 2012

Life is too short to be unhappy, you have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got, and always remember what you had.




Även fast jag fortfarande är på dåligt humör så ska jag försöka tänka positivt idag!
jag har ju faktiskt massor av saker att vara glad över, som jag har i mitt liv varje dag, idag ska jag uppskatta varje lite detalj!
det har jag bestämt mig för.

inget jobb idag heller....
men jag ska träna strax och sen ska jag upp på kommunen och skriva på några papper.
Hade gärna svängt förbi Regnbågen också eller skolan, bara för att jag saknar dem, men  då kommer personalen säkert tycka att jag är knäpp haha!

Sen har jag lite andra saker att göra med så det här kommer bli en toppen dag :)

Absolut positivitet!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar