14 mars 2012

always forgive but never forget. learn from your mistakes, but never regret.



Här sitter jag med en kaffe kopp i min hand och har tagit en paus från städandet, fast snart måste jag springa ner till tvättstugan och sätta igång nästa maskin...

Jag tycker ju faktiskt om att städa, i alla fall när man ser att det blir rent och ännu bättre om man har en ny inrednings pryl som man ska ta fram när allt är rent!
hatar dock att diska, plocka i ordning saker och stryka kläder, not my thing!
laga mat, städa(dammtorka, dammsuga, skura, puts fönster.), sy och så vidare det gillar jag.

Igår blev vi bjuda på köttsoppa hos Frida och Liam, det var mycket gott och trevligt :)

Nä tillbaka till arbetet.

Love.

1 kommentar:

  1. Hehe när man kommer in i det är så så bra!

    Yes jag menar självklart dig!, och den som lever får se om du får höra lilla snigel eller inte, haha ;)

    SvaraRadera