12 mars 2012

Love deeply and forgive quickly, take chances.. give everything, and have no regrets!



Här sitter jag och har just ätit frunch?
jag har avverkat ett träningspass nu på morgonen och så tagit en dusch och först nu har jag satt mig ner för en frulle! :)

blev en mango smootie, det är så himla gott med mango i smootie!
även en té-kopp och två rostade fullkornsbröd med skinka, gött.
Kom på lite sent att jag även ville ha ett ägg, så jag ska strax gå och skala det.

I går så jobbade jag ju som sagt, och vi var ute hela förmiddagen i det härliga vädret, underbart!
man har ett riktigt bra jobb alltså :)

Idag jobbar jag 3 timmar på Bäckskolan, känns inte så givande med 3 timmar, men man tar vad man får.
börjar kl 13 i alla fall.

Nu ska jag skala mitt ägg, och se ett avsnitt av Hart of Dixie, super bra serie när man väl kommit in i den :)

Ha en toppen dag, men blås inte iväg!

Love.


1 kommentar:

  1. Den är så braa! Har varit borta en vecka och nu längtar jag efter ett avsnitt, haha ;) synd att serien är så ny för man kan inte kolla hur mycket som helst...

    SvaraRadera