10 mars 2012

laugh when you can, apologize when you should, and let go of what you can't change.



Jag hade en underbar fredag! mysig dag på jobbet och sen bio och go mat på kvällen med min älskling!
kan det bli bättre? näe jag tror inte det.

Vi åt på Challenge, mycket god mat! oxfilé och hängmörad biff, med super goda strips/pommes till, gudomligt! vi åt även vitlöksbröd till förrät med tzatsiki, men det var dock inte jätte gott, men köttet var amazing!

Sen såg vi The journey to the mysterious island, inte någon film som vi är så där jätte intresserade av men det var rolig och i 3D så det var ju kul! vi valde bara den för den verkade bäst av dem som visades igår :)

Så mysigt vi hade det! sen när vi kom hem såg vi TV i sängen tills vi somnade.

Idag så har jag varit till Tväråsel och åkt skidor, 6,5 km blev det idag, kände mig alldeles för stressad för något mer!
Grymt härligt i det här vädret :)

Jag börjar jobba nu kl 16 och slutar kl 21, då ska jag bara ta det lugnt framför TV:n för jag jobbar även imorgon!

Det är så himla kul att jobba på Regnbågen, jag vet jag har sagt det förut men det är verkligen grymt kul :)

Nu ska jag klä på mig!


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar