27 mars 2012

The new era.

Jag kan inte sova....
Ligger och tänker på sommaren, tatueringar, utlands resan, kläder jag vill ha och massa annat som man kan spendera pengar på! Haha

Tänk att allt innebär pengar, tur man har cash flow.

Jag har i alla fall beställt en skinnjacka idag(japp Paulina det blev den!) och jag längtar tills den kommer.

Ska lägga ut lite kläder på Tradera någon dag hör framöver, plagg som knappt är använda och en del oanvända. Hoppas jag får det sålt!

Imorgon ska jag till Luleå med mamma och bror :) ska bli mysigt! Hoppas vi äter lunch där hehe ;)
Om jag nu inte åker på jobb då förstås!

Nä nu borde jag försöka sova.

Jag har förresten fått nå jobbiga blåsor under näsan för att jag har snytit mig tusen gånger i minuten. för snoret verkar aldrig ta slut! Och det ser ut som en hitler muscha! Super snyggt.... Men jag har sovit med idomin på det i 2 nätter nu, men det verkar inte ge med sig, jaja får ta på flera kilo smink i morgon då jag drar till Luleå så inte folk börjat haila åt mig. Hahahaha.... Trött humor på högsta nivå.


Nä John blund väntar att jag ska somna till Andreas snarkningar ;)


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar