30 mars 2012

A temporary dive.



Alltså vad är det här för väder?
jag vill ha stekhet sol och att snön ska smälta!


Tänka sig vad det ger att springvicka, man lär sig så mycket om sig själv och får en jättebra överblick av olika yrken. Igår var jag på Björkgatans gruppboende och idag på Åsens förskola och i helgen blir det Regnbågens korttidsfritids( de är dessa ställen jag tycker om att jobba på och där jag jobbat mest under mitt 1 år och 6 månader som Vikarie :)
Och ja jag är väldigt duktig om jag får säga det själv, eller det var en som sa det till mig idag och att jag var duktig och att jag borde inse det själv så ja jag får väl helt enkelt jobba på det där med självförtroende.
Jag älskar att jobba med människor och att ta hand om, för just det där med ta hand om är jag bra på.


Ikväll är jag ensam, så det blir en sån där Ristorante pizza till middag och sen jordgubbar, glass och choklad till en film :)
Karln drog till Piteå på partaj. Jag hade gärna följt med om de inte var för att jag börjar kl 7 imorgonbitti. Det här är nog första på länge som jag är lite besviken över att jobba helg, annars så tycker jag det är super härligt att jobba på helgen!
så jag hoppas på sol och plusgrader i morgon så vi kan vara ute och se när snön smälter bort ;)

Nä nu ska jag hoppa i duschen och sen snöra in pizzan i ugnen, sen blir det bara myspys och en tidig kväll :)

Älskar förövrigt min nya skinnjacka och skinnväst!

Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar