6 september 2012

Calm down.

Ligger i sängen och bloggar från iphonen(min Bästaste ägodel!) ska strax försöka somna, känner mig tung i kroppen och mår lite illa, har haft huvudvärk till och från idag, men jag ska banne mig inte bli sjuk!

Det kändes på dagens löppass att jag inte är 100% men det gick bra ändå blev bara lite söligare än vanligt :)

I morgon jobbar jag 8-12, gode så skönt pass, sen har jag skrivit en hel lista på grejer jag ska göra, hehe det är verkligen fult upp! Blir plugg sen på kvällen. På lördag är jag sugen på en sväng till stan, har lite grejer jag vill inhandla innan vi åker, små grejer som inte finns här i byn.

Sen ska vi i alla fall gå på bio och se Modig med Lovisa som bor hos oss i veckan :) på söndag ska jag jobba 8-16 och sen blir det pluggeliplugg resten av den söndagen!


Vi hörs väl när vi hörs!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar