12 september 2012

You've got a heart as loud as lions, So why let your voice be tamed?


Jag har nyss ätit upp min frulle, har haft en skön morgon, idag har jag inga måsten på mitt schema, förutom jobb då förstås men det är inte samma sak.
Igår så hade jag tvätt och städ dag och det känns så himla skönt att det är rent och fräscht!
jag satte upp höst gardiner i köket och tog fram andra höst grejer där, flyttade om alla grejer på köksbänkarna också, är som kul när det blir lite annorlunda och i förrgår kväll så flyttade vi om bordet i köket och nu är det lite mer plats :) så nu har jag en idé om en hylla som skulle sitta fint på fondväggen i köket, hehe.

Sen har jag tvättat upp det mesta i sovrummet, som ska bli nytt och fräscht när vi kommer hem från Turkiet, har köpt massa nytt pynt bland annat nya vita gardiner, ska bli så kul!

Och så har vi nya saker till hallen och ett vitrinskåp till tv-rummet som vi ska bygga ihop och fixa med när vi kommer hem med. Blir både kul att fara bort och komma hem, hehe

Igår kväll hann jag även packa rätt så mycket, tänka sig att nu är det bara 4 dagar kvar innan vi åker!
Nu hoppas jag bara att bikinin som jag beställt från Nelly hinner komma innan lördag så jag kan ha den med mig, annars är de lika bra att skicka tillbaka den...

Måste säga att det känns så himla skönt i kroppen nu när jag kommit igång med träningen igen, på lördag är jag inne på min fjärde vecka av detta tränings schema på 10 veckor och det är just nu väldigt roligt att fara ut och springa! jag som egentligen inte tycker det är särskilt kul... men när man springer bland hus och människor och har musik i öronen så blir det genast mycket roligare + att det går bara lättare och lättare för varje gång :)
Sen kör jag ju efter ett eget schema på styrkeövningar som jag kollat upp själv och lagt upp, tycker redan jag ser resultat, så det är bara kul kul! man behöver inte alltid ett gym! Sen försöker jag äta lite mer varierat och nyttigt men det är inte så lätt när man har en sambo som inte vill ändra matvanor... hehe men han försöker i alla fall ;)
Jag däremot har det ju lite lättare eftersom jag gillar det mesta som sägs vara nyttigt.

Nä nu ska jag bära ner lite grejer i förrådet och sen försöka packa lite mer och så där innan jobb kl 15!

Nu ska vi bli bruna!



Snyggaste neongula bikinin, hoppas hoppas den hinner komma.

Ha en toppen dag!

Love.


1 kommentar:

  1. Sjukt snygg bikini! Hoppas du får den innan ni far utomlands! :) Åh vad roligt att ha nåt sånt kul nu när det börjar bli höst :)

    Ha det bra! /Carrp

    SvaraRadera