27 september 2012

This is great.




Här ligger jag i sängen på hotellrummet och ska bara snöra på nå smink innan jag knatar ner för att vänta in middagen :)

Igår kväll så shoppade jag ännu mer, hehe det blev ett par svarta humör byxor och träningskläder, shorts, knälånga mjukisar, linne och en adidas tröja i ljusturkos med rosa, vita och blå ränder :D kul att shoppa här då det är så billigt.

Berättade jag förresten att i förra veckan så plockade vi ögonbrynen på salongen här i hotellet, med en sån där tråd, grymt fränt och grymt skönt att slippa göra det själv! blir att göra det på söndag innan vi åker hem igen, kostar bara 10 lira alltså mindre än 40 spänn!
och imorgon ska jag göra manikyr och pedikyr så man blir fräsch innan hemresa, ska nog köra på fransk då, endast 40 lira för allt strax under 160 kr. gött mos!

På söndag åker min navelpiercing ut för nu sjunger den på sista värsen, sitter endast med en lite tun tun tunn hudbit, tråkigt men sant. men det var fint så länge det varade.

nä nu måste jag skynda mig ner för Andreas Öhlund är här på hotellet och hälsar på :)

Förresten blir det nog ännu en tur till Ullared och Basaren, jag och Cornelia har gått dit varje kväll med och utan sällskap, så vi går minst 6 kliometer om dagen och det är ju bara bra!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar