26 september 2012

Shopping, stekande sol och hemlängtan.

Nu är det mindre än 4 hela dagar kvar här, på söndag kl 12 så checkar vi ut. Det känns bara skönt för jag längtar hem!

Visst är det riktigt skönt i solen och härligt med en pool och man behöver inte laga någon mat eller städa.

Men jag vill ha svensk mat, jag vill ha tända ljus i höstmörkret och snygga höst kläder mehe.

På tal om kläder så har jag shoppat en hel del, en jätte mysig converse tröja, humör jeans och 2 par converse :) lite annat också. Försäljaren tyckte jag var konstig som ville ha killbyxor, haha.


Andreas har shoppat mycket han med, så vi måste väga och kolla våra väskor innan vi åker från hotellet så vi inte får övervikt ;p blir så dyrt då!

Och bruna är vi hela bunten, son pepparkakor! Och jag har introducerar sololja för Cornelia så nu tycker hon inte att jag är för brun längre hehe.

Jag tänker på Fia varje dag och familjen. Miss you!


Nä nu måste jag gå tillbaka till solen och bli lite mera brun ;)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar