10 februari 2013

Fearless.





Det är 5 dagar sen jag skrev här och sedan dess har jag hunnit jobba på Raketen!
det är alltid lika kul att komma och jobba där, man känner sig uppskattad och det spelar ingen roll hur längesen det var man jobbade, det känns alltid som "hemma" (:
Sen har jag hunnit träna, baka sockerfri och mjölfri kladdkaka, varit till Jokkmokk och massa annat!



Har varit och tränat varje dag förutom onsdag och lördag som fick bli veckans vilodagar!
var dock tråkigt att fara och träna själv, då Miranda åkt till Sälen och Therese varit sjuk.
Men bara man tar sig dit och får någon slags träning gjord så är det ju bara bra.
har kört 20 -30 min intervaller på bandet 2 min gå och 3 min springa så att det är jobbigt med hög puls.
Då blir man svettig och hjärtat får träna!
Sen har jag kört 40 min styrka och körd då igenom hela kroppen på de maskiner jag gillar bäst.
Jag hoppas vi får tid över till att sätta oss ner och få ihop ett bra träningsschema där man tränar 1 muskelgrupp per dag och så har man 1 dag kondition.
Jag tror det kan vara bra och så kör man det i 5 veckor och sen gör man ett nytt schema!
Känns i alla fall bra att jag ökat i vikt på några maskiner, hihi


Den här övningen gillar jag, kör den varje gång, den är super för gäddhänget, hehe!


I fredags så provade jag att göra en kladdkaka utan mjöl och med Stevia istället för socker och den blev bra fast är lite väl chokladmastig i smaken för mig, men det är ju bra på ett sätt för då vill man bara äta 1 bit av den istället för att äta massor.
kan lägga ut receptet sen också.

Igår åkte vi till Jokkmokk, gick på marknaden och träffade Jennifer så klart!
Andreas var den enda som shoppade, han köpte skinnhandskar då han inte hade några med sig!(?)
Det hade dock varit gott att köpa nån sån där korv som pappa brukar köpa där, men äh jag tänkte vi sparar på pengarna!
Sen kollade vi lite på hundspann och åt middag i Kåtan, mycket god mat och en god kall öl!

När vi sedan sagt hejdå till Jennifer och kommit hem till byn så for vi till Paulina och Simon där vi spelade Med andra ord, drack nån drink och åt lite chips å dipp!
sen avslutade vi med en skräckis innan vi traskade hem och jag somnade som en stock när huvudet nuddade kudden. En mycket rolig och trevlig dag och kväll :)



Idag sov vi rätt länge, sen plockade jag lite här hemma efter frukost, sen promenerade jag till gymmet och körde ett riktigt bra pass!

Mötte sen upp AndreasCoop där vi handlade lite inför veckan och sen bar det av hem där jag snörde ihop en wook på lövbits kött och massa andra god saker, wook/gryta är min specialitet då det är nästan det bästa jag vet särskilt med thaikryddor och måste alltid ha sötsursås till, hehe.
En sallad och ris till det och så jobbade Frida delad tur idag så henna bjöd vi så gärna på middag och sen kladdkaka och kaffe till efterrätt (:

nu ligger jag i sängen(för Andreas ser hockey i Tv-rummet..) och har sett Rektorerna på ipaden och just nu ser jag Svenska Hollywood fruar säsong 3 avsnitt 3, tycker det är kul. Jag gillar Maria Montazami hon är så härlig!

Nu ska jag gå och skiva upp lite äpple och äta det med jordnöttssmör, muuuums.

Avslutar detta långa inlägg(jag vet alla mina inlägg är lite väl långa, har så mycket att säga..)
med 2 bilder med visa ord.





Love.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar