5 februari 2013

Only know you've been high when you're feeling low.




Haft en hektisk dag, eller ja den slutar egentligen inte förns imorgon bitti kl 7!
Alltså sen jag började träna så här mycket som jag gör nu har jag problem att sova när jag väl borde sova, hehe så natten till idag sov jag halvbra... försökte sova så länge som jag fick men de gick inte så bra, sen NK lektion och efter det raska steg mot gymmet!

körde intervaller på bandet och sen armar och rygg och lite mage, hehe det går lixom inte att gå till gymmet och bara köra lite grann för mig/oss (japp Miranda är min trogna vapendragare på gymmet!) sen drack jag min inte supergoda återhämtnings smootie(gör alltid en egen smootie med bra grejer som kesella, havregryn, mjölk och någon frukt/bär som jag dricker direkt efter träning!) idag gjorde jag en med spenat, avokado och hallon, det är ju inte det godaste man smakat men det är inte super äckligt!

Hem för dusch och fix innan jag satte mig i bilen och gasade mot Luleå, alltså jag hatar att köra bil i centrala Luleå för det är snöhögar där det inte borde vara snöhögar, vägarna är spåriga och det är trafikljus i nästan varje gatuhörn, nä jag tror mer på högerregeln... + att jag kom mitt i rusningstrafiken.

Men vi åt i alla fall väldigt god mat på Östens Pärla jag och Andreas, myspys!
sen fick jag värsta suget efter jordnötssmör så jag var tvungen gå på Coop och köpa det och då fanns det mandelmjöl där så jag köpte de med så nu ska jag pröva att baka nå göttigt men nyttigt!
För jag köpte Stevia tidigare i veckan också...



Jag har tänkt på en sak att ibland om man tycker något är orättvist så försöker jag tänka att det är meningen att det ska bli så här för min tur kommer sen och kanske just den person förtjänar det mer än en själv för att den varit med om något som är ännu orättvisare för dem.
Men visst ibland tycker man att allt är pissigt och orättvist då brukar jag bita i det sura äpplet och äta lite jordnötssmör, höhö

Förövrigt så har jag tänkt mycket på hur jag är som person och hur mycket jag har förändrats som vi ju alla gör hela tiden, jag gillar hur jag har blivit, jag har blivit mer som jag är i mig själv men mer utåt agerande typ?(men visst det finns alltid saker man vill göra bättre.)
Om jag ska var riktigt tuff så skulle jag kalla mig fearless, för det är så jag känner mig just nu, tolka det hur ni vill, höhö ;)

Nä nu ska jag sakna Andreas lite och jobba den här natten!
imorgon kommer jag dö lite när jag får lägga mig och somna i sängen.

Love.


1 kommentar:

  1. alltsa vart har du kopt dina tillrikar? SJUKT fina :)

    SvaraRadera