1 september 2011

quid facit, non vos occiderem te fortior.



Hallå där köp blåbär!

Ett tag sen sist, men det är så mycket på gång nu alltså!
I helgen var det ju lilla Liams dop som var jätte fint och trevligt!
och sen på kvällen blev det Rockfest i Storforsen och det var super kul och trevligt, sen blev det ju efterfest i Nystrand, allt var jätte kul :)



Så fina dem är :)

Just det på lördag morgon gjorde jag Amerikanska pannkakor till frukost och dem vart super bra och super goda, första gången jag lyckats riktigt bra med såna pannkakor :)

På söndag så var det ingen vanlig dag för det var Pappa Christers födelsedag!
jag och Andreas var förbi och grattade honom och åt tårta.

Sen på kvällen var jag med Miranda på bio här i Älvsbyn och vi såg den svenska filmen Jag saknar dig som är inspelad bland annat i Piteå :) jag hade väldigt låga förväntningar, men den var riktigt riktigt bra och det kom några tårar.



Och i veckan har jag jobbat alla dagar förutom idag på Åsen, fast jag är så fruktansvärt förkyld så har det gått bra, fast igår fick jag gå hem tidigare för då orkade inte riktigt kroppen med.
så idag vilar jag.

hoppas alla har det bra idag!

Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar