25 oktober 2011

Alabama, Arkansas, I do love my Ma & Pa Not the way that I do love you.



det går bra nu allt rullar på som det ska nu.

Idag for jag hem till Stranda och samtalade med mamma och bror och så tvättade jag nalta.
Sen åt vi plättar och ärtsoppa till middag och det var super gott! var längesen jag åt det alltså och Andreas är ju så barnslig så han äter ju inte ärtsoppa(jag tror inte ens han har smakat det en enda gång.) jag förstår inte, den vi äter hemma är då jätte god! det är dock den enda jag ätit i mitt liv så jag har ju inget att jämföra med...

Sen så har jag skrivit en lista på saker jag ska köpa till mitt byggprojekt med hjälp av Pappa och bror :)
ska bli så spännande att se resultatet! :D
planerna är att bygga det i helgen och så ska vi bygga en till grej med :) om det nu inte blir så att vi ska flytta in i helgen, men just nu ser det ju inte ut som det.....
Men i alla fall så är det ju ändå inte länge kvar blir ju på tisdag i så fall :)


Ikväll blir det att se I am number 4, vi såg ju den på bio i början av året men nu var vi sugna på att se den igen så! den är ju riktigt bra.

Trevlig kväll!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar