9 oktober 2011

And I really loved breaking your heart.


Titta vad jag har gjort!
jag gjorde ett eget hemmabygge och jag blev faktiskt ganska nöjd, fast det är ju lite gult och orange, men jag har beställt ett silverschampoo som nog ska fixa till det och så brukar det ju gå till sig efter någon tvätt :) men kameran gör dock att det blir extra gult!

Igår så var jag ju med Frida och Jim hos Andreas faster och hennes familj där vi åt god mat och hade det trevligt för att Andreas och Fridas Farmor fyller ju år så vi firade henne :)

Sen så fick jag med mig Liam hem till Stranda för Frida och Jim skulle ut och roa sig lite, men det var då bara mysigt och kul att få ta hand om honom och mamma och pappa tyckte också det var kul med en sån liten på besök :)

Så idag fick jag kliva upp före tuppen med lille Liam för han var hungrig!
men det var bara bra för jag har fått mycket gjort idag må jag säga.

Men nu ska jag bara ta det lugnt för jag känner mig krasslig och så där...

men trevlig söndag på alla.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar