22 oktober 2011

Satan i gatan.


Som nog ingen har missat eller kanske någon? så har snön kommit och det fortsätter att falla ner flingor.
mysigt tycker jag, om än jag inte riktigt gillar vintern men i år har jag ju köpt 2 nya vinterjackor så det är ju i alla fall positivt!

Det gick bra att jobba igår om än jag var super trött, fattar inte varför jag inte kan sova på natten är ju trött och vill sova men somnar inte och så drömde jag en mardröm natten till fredag en riktigt jobbig en också.

I alla fall så duschade jag och gjorde mig fin när jag kom hem och då blev jag piggare och så gjorde jag och Andreas go middag, mums :)

Sen for jag till Paulina och mös på, babblade en massa och såg Idol 2011 och drack vin :) passade alldeles perfekt då Paulina inte var nå kry och inte jag heller riktigt känner jag nu idag.

Idag så vakande vi vid 11 och det är så mysigt när vi båda kan sova utan att ha en tid att passa.

Nu ska jag snart börja göra mig lite fin för vi ska ju iväg på födelsedags middag :)

Hoppas alla får en trevlig lördag i snön!


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar