28 oktober 2011

What it takes to come alive.


Idag fick man sovmorgon då jag började jobba 11.30.
och det behövdes, den här antibiotikan gör mig helt däckad, känns som att jag har världens träningsvärk, haha!

I alla fall gick det bra att jobba och så slutade jag tidigare än väntat då så många barn for hem tidigare och jag var inte den som stängde, det var bara 1 barn kvar när jag gick hem. är ju inte så konstigt då det är fredag och lov till veckan för deras storasyskon :)

Jag och Andreas for och hämtade mat från H2H, det var super gott!

Nu ikväll ser jag Idol och Andreas är iväg och bastar med Leo!

jag har även passat på att pröva ut en outfit för i morgon, blir tydligen Halloween fest för mig i alla fall, jag som hade tänkt skippa det totalt i år, men what the hell lixom!
och som tur är ska jag vara något som man inte måste köpa dräkt och grejs till, skönt :)
Men det ska bli kul må jag säga.

Nu ska jag hoppa i min One Piece och äta kiwi och sen ska jag starta en film :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar