26 november 2011

I'll do you like a truck.



Igår blev inte som jag trodde vart till och med bättre än jag tänkt!

Jag och Miranda
skulle på Café Storgatan för jag hade för mig att det skulle vara afterwork där, men det var stängt och mörkt när vi gick dit så då lyxade vi till det och gick på Tresco istället, smällde i oss varsin mumsig köttbit och annat gott :)

Sen gick vi hem till mig och såg Idol och drack té, sen kom Andreas, Bergman och Ante förbi och hängde här ett tag, sen blev det att vi följde med dem hem till Bergman för lite fest ungefär, där blev det öl-spel och lite annat, var faktiskt riktigt trevligt och jag hade kul, skönt att ha en tjejkompis med sig där för en gångs skull :) Sen skulle grabbarna ut på Tresco hade dem tänkt men där var det stängt, så jag och Miranda gick hem till henne och jag var där en stund, men sen blev det sent så då traskade jag hem och Andreas kom hem han med.

Men det blev en riktigt trevlig fredagkväll, vilket passar utmärkt nu när jag ska jobba resterande kvällar av helgen!

Sen så impulsbokade jag och Miranda Avicii i Stockholm den 2 Mars i Globen!
ska bli så himla kul, tagga!!!!

Nu ska jag packa väskan och bege mig till jobbet.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar