10 december 2011

Happy happy Holiday!


Mitt och Andreas första advents fika :)

Såå trött man kan bli av en dag på stan!

Men dock Ooo så mysigt :)  vi hittade många klappar, åt god mat och Andreas fick sig lite nya kläder och det behövde han VERKLIGEN!
När vi kom hem så for vi till Tobias och Cornelia och såg på hockey.

sen gick jag hem för min hals kittlades så mycket och så var jag trött, sen kom Andreas hem inte långt där efter, men nu har han farit igen och jag har krypit ner i sängen med en lussekatt och några marängfudge-kolor, julmust och en té-kopp, jag ska se avsnittet av julkalendern som jag missat och sen Mysteriet på Greveholm, snacka om juligt! hihi
I år har jag sån julstäming alltså, det var det längesen jag hade! men den är så stark i år att nästan inget skulle kunna förstöra den, hehe
sen att snön har vräkt ner större delen av veckan har ju bara gjort stämningen starkare :)

Nä nu ska jag mysa och jag tror Andreas kommer hem strax, han vart avundsjuk på mitt julmys ;)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar