17 december 2011

Hey ya.




15 år och hela världen framför sina fötter och nu sitter vi en lördag kväll och pratar om diskmedel, även allt annat mellan himmel och jord.

Det gick fort att jobba idag och tur var det, jag som gäspade var tredje sekund...
När jag kom hem så for jag och AndreasHeart to Heart och hämtade käk, åt dock inte så mycket då jag inte var värst hungrig, får bli det till middag i morgon istället.

Ikväll har jag umgåtts med Paulina, vi har surrat, surrat och fikat, mycket trevligt!
Det är skönt att ha någon som man kan prata med om allt möjligt.
You will always be my friend, you know too much. ;)

Och i morgon börjar jag jobba 6.45(!!!) till 16.30, snacka om att jag kommer vara död?
är inte alls sugen någonstans att fara och jobba detta pass...
hade varit bättre om jag började kl 14 och slutade någon gång på natten istället, Emelie är inte gjord att jobba så tidigt....


Jag MÅSTE sova nu, men vill inte.

Min Andreas, Hey ya.

Love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar