23 december 2011

Jag var ju bara barnet.



Min fina mamma och min fina vän Miranda.

Ikväll har jag spenderat tid med Miranda, vi har gått på byn som hade lång öppet, vi köpte med käk hem från Okey, for hem till mig och surrade om allt, såg Grinchen och åt julfika, mycket mysigt!

I natt så drömde jag världens jobbigast dröm, den var så fruktansvärt hemsk att jag knappt vågar erkänna för mig själv att jag drömde det, usch usch usch.Det var så att min mamma hade dött i cancer och det hade gått jätte fort, och kort där efter så dog även Miranda.
I hela drömmen så grät jag, jag grät och grät och grät och tyckte så synd om min pappa som fick vara ensam, så jag var där hos honom hela tiden och hjälpte till med huset(drömmen utspelade sig under flera veckor.) Och så sen när Miranda dog så blev hennes lillasyster Elvira ensam för deras föräldrar verkade inte finnas med i drömmen, så hon fick bo med mig och Andreas och pappa i huset.
Och allt var bara så sorgligt. och kändes så himla verkligt!

När jag sen vaknade var jag så himla glad för att det inte var sant och jag vet inte vart jag skulle ta vägen om det skulle hända. fruktansvärt.

Jag förstår inte hur huvudet kan producera sådan hemska saker...
efter denna hemska dröm var jag tvungen googla lite om döden och så vidare och detta hittade jag.


Död: Drömmar om död och döende är inte på långa vägar så dystra som de låter, utan förutsäger vanligen att stora förändringar håller på att ske i ens liv.

Döden : Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras. Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

Jag hoppas detta stämmer för jag vill ha kvar alla fina människor i mitt liv! <3

Love.
t och lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar