31 januari 2012

If she was away, how much would you miss her?



God morgon!
alltså vad är det med mig?!
jag brukar inte ha problem med skräckfilmer eller berättelser om det, men nu för tiden pallar jag det inte alls eller egentligen är det efteråt som det är jobbigast och det är egentligen Det okända som har gjort störst skada, jag som tror på sånt där och nu ser jag ju grejer också och känner av "andar" omkring mig eller så är jag bara paranoid.
Jag brukade ju se flera skräckfilmer i min ensamhet förut och jag älskar ju skräckfilmer och nu tål jag inte ens att Andreas berättar om en mardröm?
jag försöker verkligen att inte bli påverkade men det här är ju nästan sjukt? måste jag gå till en psykolog eller what?!
haha måste skratta åt mig själv i alla fall.

Nu är det bara 1 lager till på Hörnskåpen som behöver målas sen är det färdigt att ställas hit, iiih!
men ska köpa antingen en vaxduk eller presentpapper att täcka hyllplanen med för dem är inte så roliga och för att det ska få en gameldags känsla :)
skulle vara kul att sätta in sån där spottar också inuti som man bara trycker på så lyser dem och sen vanliga spottar på det öppna hyllplanet så det blir lite mysigt, men det får bli en annan dags projekt :)

Idag ska jag ju tvätta och så ska jag förbi kommunen med Andreas busskvitto och så ska jag power-walka och sen träna :) hade också tänkt hinna till Stranda och måla på skåpet, det kanske blir ikväll vi får se. tidsoptimist, ja visst!

Nä nu ska jag börja!

Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar