25 maj 2012

Top notch.



Idag började jag nästan gråta för att jag är så glad över att sommaren är här, jag hade helt glömt bort hur det känns. Lovely.

Idag när jag kom hem så hade paketet från Intensive Cravings kommit och navelsmycket på bilden är bara ett av alla smycken som jag beställt! jag tycker det är så mycket roligare att beställa smycken från någon som sitter och gör den för hand för att dem har ett intresse för det + att de är ju så himla snygga smycken.
Jag ska visa resten när jag har tid :)
Har prövat lite sommar outfits idag också, älskar det där Heineken linnet, fast det är typ alldeles för stort för mig, men det är charmen, jag tror det är typ Toffes egentligen som han glömt hos Andreas någon gång som sen Andreas använt, men nu har jag bestämt att det är mitt för det är så grymt coolt.

Jag var väldigt mycket trött idag på jobbet alltså, och påsarna under mina ögon var förskräckliga, men nu har jag lagt mig i sängen och ska strax försöka sova för i morgon bär det av på Ikea! woho, ska bli så himla kul, för jag och Andreas ska köpa möbler till balkongen och ett skrivbord som vi tittat på hur länge som helst! fast Andreas kan inte följa för han är i UmeåBrännbolls-yran med några grabbar, hoppas dem har roligt! :)
Men han får pröjsa för möblerna som jag plockar hihi, tur att han älskar mig och att vi har typ samma smak ;)
Ska dock bli svårt att sova i lägenheten själv, jag övervägde i fall jag skulle fara och sova hos mamma och pappa, men då måste jag packa en massa grejer och det är ju så mycket bekvämare att göra sig i ordning hemma på morgonen. jag klarar det nog ska ni se!
Sen är det ju mest för att jag saknar min andra halva <3

I eftermiddag/kväll har jag bara haft egentid, jag for och solade efter jobbet, köpte lite nödvändigheter, åt middag, duschade, pysslade med ett par shorts, smörjde in mig med BUS, målade naglarna, kollade TV och åt Ben&Jerrys och tog det allmänt lugnt, för det har jag inte gjort på hela veckan!

Nu ska jag faktiskt försöka sova så jag orkar upp till Happis och Ikea i morgon :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar