15 juni 2012

Tired as Tired can be.



Så här såg jag ut för någon dag sen.
Dagen igår var så härlig, jobbade på Oasen och dem hade avslutning med ridningen så vi var på långtur i skogen, grillade korv och fikade :)
Sen när jag slutade så mötte jag Charlotte, Frida och Liam så jag följde dem till Lomtjärn och lekte en sväng, sen hem och duscha av mig all häst lukt och svett!

Sen hade jag myskväll med Andreas då vi såg Texas Chainsaw Masacre(Den värsta skräckfilmen jag vet och ändå ska jag se den hela tiden, fast jag typ blir helt knäpp av den)

Idag har jag jobbat på Åsen Kotten, det var kul och gick snabbt! nu är jag hemma och har snört ihop en pizza som vi ska äta till middag, men jag åkte på jobb ikväll så vi hinner inte äta tillsammans och jag som är så himla trött hur ska jag palla? ja ja ska försöka sova en stund nu till kl 14 i alla fall.

Imorgon jobbar jag delad tur på Bågen med, 7 - 12 sen 16 - 20 sen bär det av till Arvidsträsk där alla är typ! kul kul :) Stressigt värre för mig dock, men men det behöver vi alla ibland.

Ha en trevlig helg!

Love.

2 kommentarer:

  1. Joo! =) Åh vad härligt att du ska utomlands!!! :) kul att få längta! Jag längtar redan till nästa gång jag kan fara :p Var ni på ett annat ställe i turkiet förra gången ni var?

    Jahaa men okej! :)

    SvaraRadera
  2. vart har du köpt dina tallrikar? jättefina ju!

    SvaraRadera