12 augusti 2012

Push yourself to the limit, both physically and mentally.

Hej där!
nu så har jag fixat en ny header och ska försöka hinna blogga oftare :)

just nu har jag en liten mini semester kan man säga, och jag har massor med saker för mig, och nej jag orkar inte berätta allt! hehe
Men jag ska bli lika bra på det som jag var förut!

Idag har vi sovit alldeles för länge, ätit nybakade Grahams scones till frunch, jag har gjort ett nytt tränings program och tränat det, varit ute och sprungit, stökat undan i läggan och dammsugit. Andreas gjorde god kycklingsalsa till middag och sen efter en skön dusch så har vi bara degat i soffan kollat på Os-finalen i handboll och plöjt igenom några OC-avsnitt :) en bra söndag!

I morgon bär det av till Leos Lekland med allihopa och det blir ju ett träningspass i sig... hehe





Dagens matintag och dagens lilla träning...

Sötaste Moa

Sötaste Melker

Love.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar