29 augusti 2012

So here w go Bluebird.



Har en skön känsla i kroppen efter träningspass, löptur, middag och en dusch!

I natt så jobbade jag och det var den tyngsta natten på länge, för jag var så trött höll på att somna så fort jag satt stilla, men det var för att jag hade så mycket för mig igår innan jag började jobba, jag tvättade, städade och tränade. Sen på kvällen så var en förbi och köpte en hylla av oss så  jag hade ingen tid att sova sen innan jag började jobb och det har jag lärt mig nu efter ett antal jobb nätter att det behöver jag.

I alla fall så hann jag plugga matte, städa allrummet, göra en blåbärspaj och se 4 avsnitt av Greys! det är inte dåligt på 10 timmar ska jag säga, men det var dock för att det var så lugnt på jobbet också. så lagomt trött var jag när jag körde hem i morse, men ändå sov jag bara till halv 12, och det går lixom inte att sova längre när man jobbat natt, fast någon gång har jag sovit till 13, men det är få gånger.

Just nu är jag väldigt stressad, det märks när jag ska sova, jag liksom biter ihop käkarna och rynkar pannan, jag får som göra några försök till att slappna av i ansiktet innan jag ska somna. och detta leder ju såklart till en lätt spänningshuvudvärk när jag vaknar.

Nä alltså det här med skola och jobb samtidigt är verkligen för dem som har is i magen. Och så vet jag dem som har barn som också pluggar och jobbar samtidigt, jag är imponerad av dem, de gör ett toppen jobb!

På bilden här uppe ser ni allt som jag vill köpa nytt till sovrummet, det ska bli vitt vitt vitt! för det är så snyggt till våra mörka trä möbler. vill ha ny saker till Tv-rummet också som jag kanske visar en annan dag! men får se när detta blir, jag har så mycket på gång just nu på alla plan i livet att jag vet inte vad och helst av allt hade jag velat göra bort allting på en gång, men det går liksom inte till så.

Nä nu ska jag försöka SLAPPNA AV med Andreas framför en Wallander film och lite vattenmelon.
Bästaste Andreas <3

Love.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar