6 oktober 2012

All you can do is believe that it will turn out to be in your favour.


så här har jag sett ut ikväll, älskar verkligen min nya converse tröja, love it!
ikväll så har vi kollat på skräckfilm med Tobbe, det blev Chernobyl Diaries den var rätt så bra så den borde man se.

Vi har ätit god tacogratäng till middag och sen till filmen hade jag gjort kladdkaka, men det var inte lika gott som det brukar :( men det var inget fel på den, var nog bara inte sugen...

Idag har jag jobbat på Bågen och vi var faktiskt ute i regnet och det var mest bara skönt. Jag borde egentligen sova nu för i morgon börjar jag 8 och jag har varit så trött idag, kommer vara ännu tröttare i morgon...

Och som nu många borde förstått så har jag gaddat mig, japp i Turkiet så blev det lite impuls, fast det var en tatuering som jag redan ville göra, jag har bara inte tagit tag i att boka någon tid här hemma och så var det ju så smidigt där för då var de bara säga och visa vad man ville ha och så skissade hon upp den på 5 minuter och 5 min senare satt jag där i stolen och hade nålen i mig, jag är nöjd som tusan, den känns perfekt för mig, nu hoppas jag bara att den läker fint :)

Och det är inte en 8 utan det är tecknet för evighet - Infinity



haha jag gillar den här bilden, har flera vid samma tillfälle då jag är helt crazy och gör massa konstiga dance moves.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar