4 februari 2013

Everything you ever ask I will do.





Idag valde jag att sova ut då det blev bara 4 timmars sömn natten till igår och jag kände mig lite hängig igår efter att vi varit ute på långpromenad, man ska ju vara pigg efter en sådan prommis!
så idag har jag plockat på lite här hemma och skrivit lite skolarbeten.

Ikväll blir det ett pass på gymmet, hoppas jag blivit piggare tills dess!
vi ska köra ben med fria vikter, känner mig taggad ;)


Åt för ett tag sen detta till mellanmål och det är sååååååå gott! mmm....
tror jag ska ta lite mer nu hehe.

Idag ska vi äta palt till middag, och jag tror jag ska äta lite keso och riva morötter till så det blir lite mer protein inför träningen.

Jag är sugen på att prova proteinpulver också, men alltså vad ska man köpa?! det finns ju hur mycket som helst... och så tänkte jag prova baka med sötningsströ istället för vanligt socker, eftersom socker är den största boven och tar energi ifrån oss.
jag ska höra mig för om proteinpulver så kanske man kan prova lite :)

Nä nu ska jag diska!


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar