27 februari 2013

Spectrum.





Lite bättre lite lättare.

Så känns det nu, har nyss skickat in sommarjobbs ansökan till Kommunen och jävlar vad dem hade krånglat till det i år! jaja jag slog på stort med både CV, Personligt brev och en bild på MIG!
så nu hoppas man ju att man får de jobb som man önskar.
Det är konstigt att dem vill ha så mycket av en då nästan allt jag jobbat i mitt liv har varit hos dem och dem borde ha alla information som någonsin går att få om mig i jobbväg...
men men!
Har även fixat med nytt belastningsregisterutdrag som dem också vill ha, vilket jävla krångel det ska vara med vissa saker tycker jag.
Papper hit och papper dit.

Sen har jag även planerat med plugg och annat som MÅSTE tas tag i.
Så lycklig jag ska bli när jag slipper dessa ständiga måsten...

I alla fall har jag haft en bra helg med Jennifer och Paulina,
tjejsurr och lite vin av olika slag på fredagkväll.
Sen jobbade jag lördagkväll och efter det så blev det lite party, var först hos Paulina, sen for vi förbi i Solheden och efter det hamnade vi ett gäng hos oss(börjar bli standard nu!) och våran soffa börjar likna ett vandrarhem eller nått, nya människor varje helg sover där haha... hahahahaa...
Kul tycker jag! (till en viss gräns dock, jag vill ha mitt space ibland och egentid.)


Så här ser jag ut just nu för den som ville veta!
alldeles blek av skenet från spottarna vi har ovanför skrivbordet....
super fluffigt hår(för att vara mig!) har fönat det faktiskt.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och fixa naglarna.

Love.

2 kommentarer: