13 februari 2013

You only get one shot, do not miss your chance to blow This opportunity comes once in a lifetime.




Nattjobb nattjobb, nu när det börjar vara ljusare tidigare på morgonen och senare på kvällen är det helt okej att jobba natt.

Sitter och drömmer mig bort till sommaren, då jag har pluggat färdigt och ska med nöje jobba alla pass jag någonsin kan jobba under sommaren! jag vill jobba jobba jobba.
Det är verkligen så skönt att bara ha ett jobb att gå till än att ha det där ständiga skolarbetena liggandes i bakhuvudet hela tiden...
Jag kommer bara ha 2 kurser kvar till nästa termin sen och om jag vill göra ett nytt projektarbete så ska jag göra det då också.
sen ska jag verkligen fundera över om vad jag ska göra här näst.

Idag har jag haft NK-lektion där vi fick labba lite grann, det var kul då praktiskt arbete är roligare än teoretiskt!
Sen traskade jag och Miranda på gymmet och körde ett bra pass(och vi gjorde Burpees = dödens död...!), provade att dricka en Celsius 30 min innan och jag kände inte av den nå alls!
Nå har ju 2 kvar så ska köra dem torsdag och fredag så får vi se om de känns nått.
Idag drack jag Persika/Mango - Grönt té och den var god!


Sen tog vi och frågade Christoffer om lite olika funderingar vi hade kring träningen och fick mycket bra svar/hjälp, han är riktigt trevlig och vill att alla ska få den hjälp dem behöver!

Sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag, stekte blodpudding och bacon till middag och det var grymt gott! jag älskar blodpudding + att jag behöver lite järn i kroppen den här tiden på året.

Sen sov jag i soffan faktiskt blev nog ca 2 timmar och det behövdes!

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, sen blir det en dusch då mitt hår är flottigt som jag vet inte vad...
uäääck. och det har hänt något med min torrschampoo sprayburk för det går inte att trycka ner avtryckaren och så är den tom när man skakar på den och den var full i helgen och jag har inte använt den något, den måste ju ha gått sönder och så har trycket i den försvunnit...
I need my dryschampoo..

Och i morgon ska jag ta tag i mina naglar, jag har bara skitigt i dem de senaste veckorna + att jag klippte dem superkorta för ett tag sen, så dem har nu vuxit ut till lagom längd. Så i morgon blir det att fila dem och måla dem då dem har en tendens att gå sönder hela tiden just nu...
Skulle faktiskt vilja prova få naglarna gjorde med gelé, silke eller ja vad de då finns för nå ;P
då skulle jag vilja ha som på den här bilden:

Väldigt stilrent och enkelt, som jag gillar och inte super långa heller!

Dessa har Celina Ryden gjort, hon har sin salong i Stockholm och är väldigt duktig hon har bland annat gjort naglar på Kesha, coolt!


Just det angående kommentaren om tallrikarna:



Så antar jag att det är någon av dessa?
dem har jag i alla fall köpt på ett Inrednings party och är från Perfect Home, tycker om dem jätte mycket!

Gud vad jag alltid ska skriva mycket...

Nu ska jag försöka göra lite skolarbeten.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar