3 februari 2012

Talk that Talk.

Hej det är jag Februari, ni kommer väl ihåg mig sen förra året? Mohahahhaha..

Jag tror Februari har någon sorts grej för sig att den måste hävda sig varje år och lixom bara vill bli ihåg kommen, det är därför vi får sisådär ungefär hela månaden med ganska mycket minus grader!
vi kanske bara borde ge Februari lite mer uppmärksamhet eller?

Förresten så vet jag inte om det är kallt ute, för jag har inte varit ute nå, men mätaren visar - 29.9 och då måste man lägga till sisådär 3 grader för den sitter så högt upp på huset och så skriver ju alla på Facebook att det är kallt och då lixom litar jag på dem.

Men jag klagar inte, jag har massor med bra ute kläder och jag tycker bara det är mysigt, fast jag skulle inte fara på Jokkmokksmarknad i helgen dock, det lockar absolut inte.
Nä i helgen ska jag bara göra hemma mys grejer, mihi :)

Dock hade jag tänkt fara med bilen till Tväråsel idag så att den inte skulle frysa sönder eller nått, men den startade inte igår så jag tror ju inte den vill starta idag heller.
Vi får se hur jag gör med det :)

En annan sak, vi borde faktiskt bara vara glada att vi inte bor i Norra Ryssland i Verkhniy At-uryakh för där har dem idag kallast i världen på - 44 grader, woho vilken kick det måste vara att gå ut där lixom!
Vart dock förvånad att inte Sibirien hade kallast men kanske skönt för Sibirienborna(vet dock inte hur många som bor där..)

Nu ska jag plocka i lite grejer här hemma och så där, sen ska jag träna hade jag tänkt :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar