14 mars 2012

people change, and things go wrong, but always remember,.. Life goes on.


Emelie Våren 2010


Jag säger bara aaaaaah...
nu mår jag gott!
har en ren och fräsch lägenhet efter en ordentlig städning :)
Jag har även tvättat en massa, så rena kläder, ren lägenhet och nu också en ren Emelie, perfekt!
fast nog är man gode sleten nu efter allt springande hit och dit.
Grymt skönt att duscha var det, Stackars Mamma och Frida som fick se min fina städar outfit, men värst var nog mitt flottiga hår och otvättade nunna, haha!

Jag har även möblerat om i Tv-rummet för i morgon efter jobbet far jag och Bror och hämtar våran soffa! iiiih vad kul, det kommer bli så mysigt :)

Jag har även bäddat och gjort i ordning för Lovisa som kommer och sover hos oss på Söndag till Torsdag, Andreas tyckte det såg så mysigt ut där jag bäddat åt henne och ställt i ordning ett bord med en lampa och ljuslyktor så han övervägde att sova där i natt, men det får han inte för mig! hehe
Hoppas hon ska trivas :)

Blev så glad idag då dem ringde om jobb på Oasen imorgon! :D

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar