8 mars 2012

Life is to short, grudges are a waste of perfect happiness.



Detta är 2 av mina Wants just nu, vill ha vill ha vill ha!
älska Jeffrey Campbells Lita modell i alla färger, dessa var ju dock grymma i nude mocca och med nitar löööve.
Höga jeans shorts i sliten look med nitar, älskar det! skulle dock helst vilja ha ett par från Runawaydreamz.

Idag mina vänner har jag kört rygg och mage pass hemma i mitt TV-rum, funkar utmärkt! förstår inte varför man måste gå till gymmet, men visst jag funderar på ett gymkort, det ska jag inte sticka under stolen med.

Sen tog jag en dusch och åt en god smootie med mango och blåbär, mango gör det hela så gott!

sen har vi fixat med hörnskåpet, vi har borrat ut ett hål för ett eluttag så att vi kan ha lampor och högtalare i skåpen! det blev jättebra :) sen målade jag lite på överskåpen som hade blivit skadad under leveransen hit!

Skönt att göra lite såna där smågrejer som man tänkt göra men det aldrig blir av.
våra nästa projekt är en glasskiva till tv-rumsbordet och några slags hållare till det.
Sen även slipa och olja in köksbordet.

Jupp jupp!

sen har jag ju 2 renoverings projekt som jag ska göra också, men det är inte så bråttom med det, hehe.


Ikväll har vi ätit Mammas köttfärslimpa och kokt potatis, det var mycket gott och Andreas han var nöjd! hehe :)
Sen har vi druckit kaffe och fikat och kollat på Antikrundan HAHA! nä vi såg vara slutet och nu ser vi BB.

Imorgon jobbar jag hela dagen på Regnbågen sen ska vi till Piteå på middag och bio, bara jag och Andreas, det ska bli jätte mysigt :)

Natti natt.


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar