7 mars 2012

Why do I want you? now that I can't have you. Why did'nt I just want you back when I had you back when I had you.




Vilken underbar dag jag haft idag!

Men först tänkte jag säga att jag hade det jätte trevligt med Paulina igår då vi fikade och surrade, ibland behöver man verkligen prata av sig :)

sen var det skönt att vara tillbaka på jobbet, känns som jag varit borta i en evighet fast jag bara var borta över helgen, haha.

Idag så blev det inget jobb för mig så jag tog en lugn morgon med frukost stund framför Top Model Sverige och sen snabbstädade jag lite här, packade väska och drog till Stranda, bästaste Stranda <3
Träffade bästaste Mamma, Fian och sen även bästaste Pappa, tänka sig att jag fått de bästa föräldrarna i världen!
I alla fall så beställde mamma en köksmatta till mig för hon hade någon rabatt, sen lånade jag Mammas skidor och Sandras stavar och tog mina egna pjäxor och begav mig ut i det underbara vädret, på en 9 kilometers tripp och fy vad härligt! Varför slutade jag åka skidor? VARFÖR?! det är ju mitt rätta element och jag var verkligen jättebra på skidor när jag var 12-13 år och åkte snabbast av alla på min skola *stolt* haha minns hur duktig jag kände mig då. Det är ett av de härligaste sakerna jag vet. Nä nästa vinter ska jag banne mig köpa mig nya skidor, mina är nämligen för korta, väldigt för korta lixom mina stavar.
Ja GRYMT härligt.

Sen tog jag mig en dusch och kokade kaffe, var ju tvungen passa på då jag var hos mamma och pappa som har perkulator = det godaste sättet att koka kaffe på!

Såg lite skidor med pappa sen, har saknat det! <3


Nu ikväll har vi bökat på här i sovrummet, eftersom det inte blev någon tapetsering så sket vi i det och nu har vi satt upp sängbord och sänglampor, det blev jättebra!
Och så har vi burit in Tvn i sovrummet lite tillfälligt tills vi får soffan vi beställt ;)

så nu myser vi i sovrummet, vi har ätit smootie som jag gjort och nu ser vi BB.

Det var min underbara dag i snabba drag!

Love.

1 kommentar:

  1. Åh, kul att du gillar att åka skidor :) jag tror många blir avskräckta av det, så alltid kul att höra nån som gillar det ;) det är jäkligt härligt. :D ännu roligare om du skaffar bra grejer och sånt. det tror jag på!

    SvaraRadera