6 mars 2012

Ta det lugnt nu gumman jag vill va med dig Jag vill se dig som Gud skapade dig Du måste tro på dig själv idag.




Detta är 2 av mina köp i Stockholm och jag tror jag är mest nöjd över dessa också hehe :)

Har letat i evigheter efter den perfekta skinnvästen, jag ville att den skulle sitta snortaight och ha ett rockigt utseende och inne på Topshop så blev jag förälskad i den här västen! och den var billig tycker jag också :) 649 :- perfekt pris!

Sen så hade Paulina tipsat mig om det här linnet från Cheap Monday som är så jag! tänk vad bara att man har vänner som vet vad man gillar ;) så då fann jag ju det inne på Weekday och det var underbart, älskar hålet, hihi.


Idag startade jag dagen med ett träninspass, före frukost och allt!
grymt skönt att ha gjort det, sen en god frulle och så såg jag Simon och ThomasTv3Play!

Nu ska jag packa min arbetsväska och göra mig i ordning för jag börjar jobba kl 16 och före det ska jag fika med Paulina :)

Ha en fin dag!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar