16 september 2012

Baby we're a little different There's no need to be ashamed.



Nu är det inte många timmar kvar innan jag får ligga där i poolen på en madrass i stekande sol och guppa omkring, härligt!

Det har varit en hektiskt vecka, med jobb, skola, träning och allt annat möjligt som ska fixas innan resan och så där.
Men nu är det över och våra väskor står här bakom mig packade och klara, benen är rakade, fötterna filade, ögonbrynen noppade och naglarna är målade!
En skön tröja och ett par sköna jeans är på och jag är redo för färd mot Kallax och sen flygresa på 4 timmar till Turkiet, love love it!

Har nyss kommit hem från middag hos mor och far det blev god köttfärslimpa och nyupptagen potatis, gott gott!

Igår jobbade jag på Regnbågen och det var så himla kul, efter att ha jobbat där hela sommaren och sen jobbat på andra ställen ett tag och få komma tillbaka sen är guldvärt.

nä nu ska jag sätta mig bredvid Andreas i soffan och ta det lugnt innan Charlotte kommer och plockar upp oss.

Ha det så bra så hörs vi!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar