17 september 2012

Side, Turkiet.

Hej!
Här sitter vi och väntar på middagen at hotellet.

Idag startade jag, Cornelia och Carina dagen med Hamham vilket är alldeles underbart skönt! Sen hade vi fiskar som åt på våra fötter, eller rättare sagt sög bort den döda huden och det var obehagligt i början och man undrade ifall dem skulle ta en ordentlig tugga av ens fot hehe. Men nu har jag baby Lena fötter och det är ju inte dumt:)

Sen har vi stekt resten av dagen och ätit och druckit gott!

Andreas är röd som en tomat som vanligt efter 1 dag i solen och jag har väl blivit lite rosig på bröstet och på näsan men inte har jag blivit nå brunare.... Så i morgon blir det spf 6 för mig och Andreas får fortsätta med 20!

Hotellet är lite större än det vi var på sist och då är det lite mer folk att trängas med, men maten är rätt så bra i alla fall.

Hotellrummet går att diskuteras, kändes inte så himla kul inatt då vi kom då tyckte jag att det var dåligt, men nu känns det bättre i alla fall.

Det som är bra är att man bara går och tar sig vad man vill dricka när som helst och att man får ta så mycket mat man vill! Hehe nä nu ska vi hämta efterrätt :)


Hoppas allt är bra hemma!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar