18 september 2012

Cinar Garden Apart Hotel.


Läsa bok och Linnebrännan-Andreas på våran balkong!

Nu är denna dagens solning strax över och vi har just duschat, det gick lite lättare att duscha idag än igår... finns inte vatten nog till alla på detta hotell tydligen haha.

Idag så har jag blivit brun faktiskt och Andreas har jämnat ut sin linnebränna en aning om än den syns fortfarande hehe.

Igårkväll efter middagen så for vi ut på långpromenad till en Basar där fanns det hur mycket affärer som helst! och de flesta sålde ju samma sak, men det är ju som en frän grej att se fullrulle kl 22 på kvällen. Vi var faktiskt in i Turkiska Ullared 1 där fanns det fina grejer som vi nog kommer shoppa nästa vecka, och där jobbade det en svensk hurtig tjej som visade oss runt och berättade vad allt kostade.

Jag köpte mig ett par svarta raybans så nu känner jag mig hel igen, men jag ska ha minst 3 par med mig hem för dem går åt hos Fröken Grahn.

Nä nu är det bäst jag gör mig iordning för middagen för den är kl 19 Turkisk tid.

Förresten så har vi fixat internet uppe på rummet fast han i receptionen sa att det inte funkar på rummen, mehe.

Love Love Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar