20 september 2012

Not much sleep.

Goddagens! Här sitter jag vid poolen och solar, är sur på Andreas också för han är dum! 😡

Rutschkanorna är igång så jag har åkt en sväng, hihi. 👍
Inatt har jag inte sovit många timmar så därför är jag på dåligt humör.... Trodde inte jag var så brydd över hur mjuk en säng är och så vidare, men denna säng är inte skön... Hård och jävlig👎 sen gillar jag inte att de inte finns täcken utan bara typ handdukar som känns dåligt mot kroppen... Sen var det tydligen väldigt varmt inatt så jag var inte den enda som sov dåligt... Längtar hem till våran härliga säng!

Men så här på dagarna är det ju skönt att somna i solstolen och bara ha de gött och maten på detta hotell är verkligen supergod! Och det finns så många olika sallader och alltid 2 maträtter att välja mellan, både lunch och middag. Igår så fick vi pizza till mellanmål och dagen före det fick vi hamburgare, super gott!
Jag har dock lite svårt för deras kebab ... Är ju inte något fan av vanlig kebab heller. Men allt annat är riktigt gott!

Iförrgår så köpte jag en jättefin väska som jag sett på en massa bloggar och velat ha länge, men inte ens bloggerskorna som jag läser har råd med en äkta, för jag googlade sen när jag hade köpt den och den kostar 16 700:- svenska kronor 😳 och jag betalade 750 kr för den och då hade jag prutat ner den 500 spänn, så jag är mer än nöjd! Den är sååå fin ❤

Och igår så köpte jag pilot Raybans väldigt snygga, så nu behöver jag bara ett till par svarta wayfarers så är jag nöjd 😊

Nä nu måste jag sooooola! ☀


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar