13 oktober 2011

För mycket har sagts och mycket har blötts ingen tvingade det på mig och jag höll huvudet högt.


Solen skiner ute!

och idag sitter jag och skissar på mitt framtida tv-rums bord, och jag tror det blir alldeles perfekt, men frågan är bara hur mycket det kommer kosta! haha.
sen så ska jag börja packa ner lite saker som vi inte använder i kartonger och försöka städa ur lite skåpar :)
ska också hem en sväng har jag tänkt och hämta lite älgkött som vi skulle få och lite potatis för jag ska göra något riktigt smaskigt i morgon till middag.


Här är min fina skiss med uträkningar och allt! haha

Sen så måste jag boka en tvättid åt herr Dahlberg för han bad mig göra det :)

Ja det är väl så min dag ser ut!

Hoppas alla har en bra dag i det här soliga vädret :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar