12 oktober 2011

Man kan bara älska och förlora stort Det finna alltid saker man inte skulle ha gjort Att följa sitt hjärta fem ord som jag köpt Man kan bara förlora och hålla huvudet högt.



Morgonen kantades med migrän, låg däckad i sängen och somnade tillslut vaknade vid halv 11 och illamåendet hade äntligen försvunnit och magen var jätte hungrig! så jag gjorde god frukost, kokta ägg och en fil-tallrik, vad annars liksom?

Igår kväll/natt kunde jag inte somna då hjärnan producerade inrednings idéer på löpande band, jag bara snurrade och snurrade... Så jag har spenderat hela dagen ungefär till att skissa och hitta bilder som kan passa in på mina idéer och jag måste verkligen öva mig på det här med skissandet, jag har världens bild i huvudet men kan inte få ner det på pappret, jobbigt! alltså jag tror att jag vet vad mitt framtida yrke kommer att bli, så som min hjärna går på högvarv hela tiden om just detta ämne, men även lite annat som har med min konstnärliga ådra att göra. det här gör mig jätte glad!
Äntligen säger jag bara.

Just nu sitter jag och äter mariekex, gött!  och stickar på min träningshalsduk, ska ha den i vinter när jag är ute och springer för jag blir alltid så kall om halsen då och så gör jag den med flece på insidan så den blir extra mysig och varm :)

åh jag måste verkligen skriva ner alla mina idéer annars kanske dem försvinner?
jag ska fortsätta med mitt arbete och så ska jag diska!

Love.

1 kommentar:

  1. EMELIE!!! sry glömde helt bort det! vi har så mycket i skolan nu alltså..... men jag lovar att nästa tisdag då blire zumba time!!! :D

    SvaraRadera