31 oktober 2011

Im sexy and I know it!



God Morgon!

Helgens bravader är över och jag har haft så kul!

jag har några blåmärken och igår vaknade jag med nackspärr men den har blivit bättre! haha ;P
men värst är nog de stora blåsorna under fötterna, haha
fel val av skor kan jag då säga.

Tur att man fick en extra timme igår och fick sova lite mer, för det behövdes :)

Igår så städade jag ur några skåpar här i lägenheten och ska fortsätta med det strax!
Andreas packade ner grejer och sådär, ikväll hoppas jag att det blir flytt!

Sen annars idag så börjar jag jobba 11.30 till 16.30 på Åsen.

Igår kväll mitt i all packning och städning så for jag och umgicks med Miranda, vi hyrde en film men den var värdelös så vi chattrade på istället vilket var mycket trevligt :)

Sen när jag kom hem så plockade vi undan lite städ grejer så det inte skulle se helt åt H-vete ut när vi vaknade, haha

Och nu som sagt ska jag bara käka upp frullen och så blir det att fortsätta städa :)

Trevlig dag!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar