5 november 2011

I'm sure I drive you crazy What you get is what you see.


Så då har man flyttat då!

kring kl 22 i måndags så hade vi flyttat över alla grejer från den förra lägenheten till den här, då var man helt slut och super hungrig för vi hade inte haft tid att äta nån middag.

Och sen så har vi försökt få någon ordning här under veckan och det har vi faktiskt fått, nu är det som bara små saker som fattas, det är bara i Tv-rummet som det är ganska långt ifrån som vi vill ha det, men det kommer ju med tiden, vi har det viktigaste TV och soffa, haha :)

Sen så vill jag ju ha omtapetserat i sovrummet för där är det 8 st super stora plugg hål i väggen och det är fult, oturligt nog har vi fått världens tjurigaste hyresvärd...
hela den här veckan har dem sagt att det ska komma en elektriker som ska fixa internet uttaget(just nu har vi tejpat fast inernetsladden i uttaget för att vi ska kunna ha internet, inte snyggt...) men inte kommer det någon elektriker och förresten behövs det inte någon elektriker utan bara en plastkåpa och några skruvar...

Och i veckan var jag hem en sväng till mor och far, var upp på vinden och tog ner några av mina hundratusentals kartonger och rensade lite och så hade jag ju mycket nyinköpta lägenhets grejer så dem har jag tagit hit.

Och idag var vi till Storheden Luleå på Jysk och köpte säng och köksbord och det vart så himla bra, jag är supernöjd! kommer nog lägga ut bilder senare då jag har fått till det ordentligt :)


Idag har vi varit och käkat den godaste middagen på länge i Nedre Tväråselet, Mammas underbara potatisgratäng och fläskfilé till det och jag åt massor(speciellt potatisgratäng!!) Före det var vi och tände ljus på Farmor & Farfars och Mormor & Morfars gravar <3

Sen vill jag tacka världens bästa familj och svärmor Charlotte som har hjälpt till att städa ur den gamla lägenheten och burit massa tunga saker till den här lägenheten, vad skulle man ha gjort om man inte hade dem som är snälla och villiga att hjälpa till?  Guldvärt.

Nä nu ska jag mysa lite till i soffan och sen ska jag gå och lägga mig i den nya sängen och bara må gott och hoppas att Andreas kommer hem snart och myser med mig!

Love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar