7 oktober 2011

Jag dansar men jag känner ingenting alls.



Gah jag hatar att vara trött när jag vill vara pigg!
jag måste vara en sån där som alltid är trött typ, för när jag är pigg så är det inte någon lång stund inte.

I alla fall så gick det väldigt snabbt att jobba idag, kändes som 2 timmar när det egentligen var 6.
När jag kom hem så blev det diskning, dammsugning och packning!
lämnade lägenheten i ett mycket fint skick nu när jag ska spendera helgen på Stranda :)

När jag kom hit så var jag mycket trött och slumrade till en sluring i soffan, sen kom pappa hem och så meddelade hans telefon att Deval paketet hade kommit! (:D)
jag och Fia vovven gasade ner på byn och hämtade ut det och jag blev väldigt nöjd över den lila/rosa jackan, men var lite skeptisk till den vita dunjackan, men när jag gått om kring i den ett tag så kändes den bättre men jag ska ändå fundera ett tag om jag vill behålla den.

Sen gjorde pappa pizzadegen och jag kavlade ut, la på pålägget och gräddade den, sen åt vi och drack té, det gillar jag med min familj att vi dricker té när vi äter hemmagjord pizza :)

Och nu har jag bara suttit och nördat mig vid datorn men funderar på om jag skulle ta och färga håret?
men Idol börjar ju snart när fotbollen är över, men Idol är ju inte nå bra längre, för nu är ju det roliga över, nu är det ju bara tråkiga fredagsfinaler....

Saknar min Andreas!
men jag hoppas han har det skojjigt och trevligt i Stockholmia ;)

Nä nu ska jag göra nå!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar